Szukaj na tym blogu

piątek, 31 maja 2013

Zenek otrzymuje oferty pracy

Przyszedł czas na to, by objąć jakiś klub. Złożyłem wiele podań i otrzymałem kilka ciekawych ofert z takich klubów jak:

Orzeł Międzyrzecz

Beskid Andrychów

Lechia Dzierżoniów

GKS Dopiewo

Dalin Myślenice

Bielawa Bielawianka

Polonia Leszno

Sparta Brodnica

Karpaty Krosno

Notecianka Pakość

Stal Kraśnik

Ursus Warszawa

Dość ciekawe oferty. Przyznam, że najgorsza przyszła z Beskidu. Finanse tego klubu były na dużym minusie, więc podziękowałem. Nie chcę zaczynać swojej kariery od długów. Najciekawsze dwie oferty nadeszły z Dzierżoniowa i Krosna. Postanowiłem spróbowac swych sił w tym drugim mieście.

Oferta z Krosna była taka:

Długość kontraktu: do czerwca 2013

Płaca: 170 tys zł rocznie

Budżet transferowy: 28,5 tys zł

Płace dla kadry: 500 tys zł

Bez wahania podpisałem kontrakt i będę szkoleniowcem Karpat Krosno. Drużyna ta nacodzień występuje w trzeciej lidze lubelsko- podkarpackiej i w tym sezonie jest uważana jako główny kandydat do awansu. Zespół istnieje od 1928 roku. Obecnie posiada status klubu półzawodowego. Stadion ma pojemność 6000 miejsc (2500 miejsc siedzących). Zaplecze treningowe prezentuje się dosyć mizernie, ale myślę, że nasze dobre wyniki poprawią ten stan rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz