Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 czerwca 2013

Pierwszy dzień w klubie

To pierwszy raz pojawiłem się w klubie. Przywitał mnie Pan Prezes Jan Siebert i w krótkiej, ale sympatycznej rozmowie przedstawił wstępne założenia na nadchodzący sezon. Cel dla nas jest prosty. Mamy awansować do drugiej ligi. Z takimi możliwościami i budżetem spokojnie powinniśmy tego dokonać. Przyszła pora poznać swoich współpracowników. Są nimi:

Dariusz Janoszka- asystent

Jacek Piekutowski- trener

Mariusz Kudyba- fizjoterapeuta

Michał Pyrdol- scout

Niestety to będzie dla nich przykre spotkanie ponieważ zamierzam wszystkich zwolnic. Oj Zenek! Jaki Ty bezduszny jesteś! Jakoś to przeżyję. W ich miejsce mam już na oko kilku fachowców i już przedstawiłem im propozycje współpracy. Dość szybko porozumieliśmy się i w nowym sztabie szkoleniowym znaleźli się:

Mariusz Urban- fizjoterapeuta

Michał Jezierski- scout

Grzegorz Kazimierczak- trener

Krzysztof Bendkowski- asystent

MACIEJ Kryszak- trener siłowy

Robert Wojtczak- trener bramkarzy

Rafał Gawecki- trener

To sztab szkoleniowy mam gotowy. Czas na piłkarzy. Tutaj szykuje się spora rewolucja. Zdecydowanie stać nas na lepszych graczy. Muszę się naradzić z moimi współpracownikami i podejmiemy decyzje kto klub opuszcza, a kto z niego odchodzi. Na pewno jeśli chodzi o nowych graczy to będziemy szukać tylko dostępnych z wolnego transferu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz