Szukaj na tym blogu

piątek, 12 lipca 2013

Pikul rozwiązuje kontrakt

Wyjaśniliśmy już sprawę z wiecznie nie zadowolonym Mateuszem Pikulem. Rozwiązaliśmy z nim kontrakt za porozumieniem stron życząc powodzenia w dalszej karierze.


W dziewiętnastej kolejce zagraliśmy na własnym stadionie z piątą w tabeli Polonią Przemyśl. W pierwszym meczu po strasznych męczarniach pokonaliśmy ich 1-0 dzięki bramce w końcówce spotkania zdobytej przez nie obecnego już w naszej drużynie Mateusza Pikula. W kadrze na ten mecz zabraknie kontuzjowanego Izydorczyka i przemęczonych Więckowskiego i Czecha.


Mecz rozpoczęliśmy bardzo dobrze. Już w drugiej minucie dobra okazję miał Azikiewicz po dośrodkowaniu Misztala, ale uderzył piłkę głową tuż nad poprzeczką. To były miłe złego początki. W 18 minucie po bardzo brutalnym faulu Zycha na Kurowskim sędzia pokazał naszemu stoperowi czerwoną kartkę. Problem też polegał na tym, że nie bardzo miałem kogo ustawić na środku obrony, więc postanowiłem zagrać trzema zawodnikami w bliku defensywnym. Ku mojemu zaskoczeniu i radości już trzy minuty później mimo osłabienia objęliśmy prowadzenie po pięknej bramce Misztala z 20 metrów. Goście jednak szybko opanowali sytuacje i starali się szybko wyrównać. Widząc ich coraz to śmielsze ataki musiałem zareagować. Zdjąłem z boiska Salaka, a na środek obrony wstawiłem lewego pomocnika Wojtka Cygala. Poleciłem też zawodnikom trochę bardziej się cofnąć do obrony i zagrać z kontrataku. Po takiej właśnie kontrze Azikiewicz podwyższył wynik meczu po podaniu Misztala. Do przerwy mamy bardzo dobry wynik. Tuz po rozpoczęciu drugiej połowy szansę mieli goście, ale Kurowski minimalnie chybił. W 59 minucie Gruszczyńskiego zastąpił Haftkowski i już chwilę później wpisał się na listę strzelców. Trzy bramki przewagi wprowadziły do gry względny spokój. Wynik ustalił Karcz strzałem z bliskiej odległości. O tym meczu kibice długo jeszcze będą pamiętać. Mi pozostało podziękować chłopakom za walkę i wiarę w sukces mimo, że przez większość meczu graliśmy w osłabieniu.




1.04.2012 - III liga lubelsko- podkarpacka 19/30

Karpaty(1)- Polonia (5)   4:0 (2:0)      Info ogólne    Składy    Tabela

1-0 Józef Misztal 21
2-0 Piotr Azikiewicz 35
3-0 Michał Haftkowski 63
4-0 Kamil Karcz 74

Zawodnik meczu: Piotr Azikiewicz (Krosno) 9,0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz