Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 lipca 2013

Wyjazd do Tarnobrzega

W osiemnastej kolejce gościliśmy w Tarnobrzegu na stadionie miejscowej Siarki. Nasi rywale jak do tej pory zajmują ósmą pozycję w tabeli. Na jesień pokonaliśmy ich na naszym boisku 5-0. U siebie jednak spisują się dość dobrze i spodziewam się ciężkiego meczu.


Mecz rozpoczęliśmy z animuszem. W 10 minucie dobrym podaniem Karcz otworzył drogę do bramki Salakowi, ale ten uderzył piłką  w słupek. W 21 minucie  z prawej strony w pole karne piłkę wrzucił Izydorczyk jednak Karcz minimalnie chybił. Dwie minuty później Adaszek sprawdził wytrzymałość poprzeczki atomowym strzałem zza pola karnego. Gospodarze swoją szansę mieli w 32 minucie, ale Anusiewicz odbił mocny strzał Stolpy na rzut rożny. Nie podobała mi się nasza gra w pierwszej połowie. W szatni ostro wyperswadowałem to moim piłkarzom. Dokonałem też dwóch jak się później okazało kluczowych dla wyniku spotkania zmian. Izydorczyka i Salaka zmienili Misztal i Haftkowski. Druga część gry rozpoczęła się dobrze dla nas. W 51 minucie po brutalnym faulu na Witkowskim z boiska wyleciał Zieliński. Myślałem, że przewaga jednego gracza sprawi, iż zdołamy rozprawić się szybko z rywalem. Jakież było moje zdziwienie kiedy w 63 minucie po podaniu Jakubowskiego naszego bramkarza pokonał Stolpa. Szał radości na trybunach bo sensacja wisiała w powietrzu. W naszych szeregach pojawiło się zaniepokojenie. Prawie mnie krew zalała. Tym bardziej, że chwile później Haftkowski nie trafia z pięciu metrów do pustej bramki. Zwrot akcji nastąpił na przestrzeni dwóch minut. Najpierw w 82 minucie z lewego skrzydła dośrodkował Azikiewicz, a Misztal doprowadził strzałem głową do wyrównania. Dwie minuty później Misztal pięknie podał do Haftkowskiego i ten tym razem pewnie pokonał bramkarza gospodarzy. Spadł mi kamień serca kiedy sędzia odgwizdał koniec meczu. Najważniejsze, ze kolejne trzy punkty są na naszym koncie. Było to nasze trzynaste zwycięstwo w lidze  z rzędu.





24.03.2012 - III liga lubelsko- podkarpacka 18/30

Siarka(8)- Karpaty (1)   1:2 (0:0)      Info ogólne    Składy    Tabela

1-0 Tomasz Stolpa 63
1-1 Józef Misztal 82
1-2 Michał Haftkowski 84

Zawodnik meczu: Józef Misztal (Krosno) 8,1



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz